چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۶:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۱۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ارسنجان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه مشترکی از مردم شهرستان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز 22بهمن قدردانی و تشکر کردند.
به گزارش تنویر ارسنجان در بیانیه حجت الاسلام فاطمی پویا و سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری آمده است: امروز مردم بزرگ شهرستان ارسنجان ثابت کردند هم راه، همگام و همدل با مقام معظم رهبری در مسیر روشنایی بخش انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد و لحظه ای دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند توانست خللی در این حرکت راستین ایجاد کنند.

بسمه تعالی

«22 بهمن» سالروز تجلی صبر، فداکاری، عزم و اراده ملت ایران است و مردم شریف، قهرمان و همیشه در صحنه شهرستان ارسنجان همچون گذشته افتخاری ماندگار را در تاریخ شهرستان به ثبت رساندند.

به واقع از خود گذشتگی ملت ایران و مردم غیور شهرستان ارسنجان بی شمار است و این شور انقلابی با شعوری منبعث از آموزه های اسلام عزیز ، امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری حماسه هایی همچون راهپیمایی «22 بهمن» را رقم زده است.

حال در شرایطی که جهان به دنبال کشف حقیقت و تشنه ی راستی و صداقت است ایران اسلامی به عنوان حکومتی بر آمده از نگاه رحمانی پیامبر اکرم(ص) توانسته نقش سرنوشت سازی در معادلات بین المللی ایفا کند و بسیاری از نهضت های آزادی خواهانه جاری در دنیا به تاسی از روح آینده ساز انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است.

امروز مردم بزرگ شهرستان ارسنجان ثابت کردند هم راه، همگام و همدل با مقام معظم رهبری در مسیر روشنایی بخش انقلاب و امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد و لحظه ای دشمنان اسلام و انقلاب نخواهند توانست خللی در این حرکت راستین ایجاد کنند.

امیدواریم مسولان نظام جمهوری اسلامی بتوانند آنگونه که شایسته بزرگواری این ملت است در راه خدمت گذاری به آنان تلاش کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: