پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
پیام تسلیت :

به گزارش تنویر زرقان ؛ کارکنان سپاه ناحیه زرقان  در پی حادثه تروریستی زاهدان - خاش این حادثه را محکوم و پیام تسلیت صادر کردند. متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار تروریستی زاهدان - خاش  و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی عزیزمان مایه تاثر و اندوه ملت ایران شد. ایران اسلامی به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده و از این رو مبارزه با تروریسم و حمایت از ملت‌های مستضعف و مظلوم در هر نقطه از جهان، به عنوان یکی از اصول اصلی گفتمان انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود که سپاه پاسداران با تمام توان  از این گفتمان حراست می نماید.

دشمنان ایران اسلامی به خوبی می‌دانند ملت ایران در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و سپاه پاسداران پرصلابت‌تر و مقتدرتر از گذشته به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد و دشمنان بدانند که این گونه اقدامات نشانه شجاعت و ابتکار عمل نیست و تنها از روی زبونی و پستی آنان است که در آینده نه چندان دوری سیلی محکمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهند خورد ان شاء الله.

کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان  ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، شهادت همکاران خود را  در این حادثه تروریستی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ونائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده حادثه دیدگان تبریک و تسلیت عرض نموده  و با باور قلبی به تداوم راه مبارزه با تروریسم، حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان به ویژه نیروهای امنیتی اعلام می داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: