جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
پیام تسلیت
سپاه بقیه ا...(عج) شیراز شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری را تسلیت گفت.

به گزارش تنویر سپاه بقیه ا...(عج) در پیامی شهادت جمعی از حافظان میهن اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش - زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسمه تعالی
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون
در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سر سپردگان پیاده نظام استکبار طی یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش-زاهدان به یک دستگاه اتوبوس موجب به شهادت رسیدنو مجروح شدن جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی گردید.

این حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از همسنگرانمان در جنوب شرق که در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن، در جاده خاش زاهدان انجام شد بار دیگر اوج دشمنی دشمنان ملت ایران را آشکارتر ساخت.

این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

ما بسیجیان و سبزپوشان سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای خانوادههای معزز شهدا صبر و اجر جزیل  از درگاه خداوند متعال  مسئلت داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: