آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد با صدور پیامی حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان را محکوم نمود. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه ناجوانمردانه تروریستی برعلیه جمعی از شجاع ترین مدافعان امنیت کشور در سیستان و بلوچستان که پس از ماهها ماموریت دشوار در حال بازگشت به سوی خانواده های چشم انتظار خود بودند، ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.

همزمانی این جنایت با نمایش مضحک این روزها که با همراهی گروههای تروریست و دولتهای حامی آنان در ورشو به بهانه امنیت خاورمیانه برگزار می گردد رسوائی بیش از پیش این جرثومه های فساد را برای جهانیان برملا نمود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی هولناک، پرپر شدن مظلومانه شهدای این حادثه را به محضر حضرت ولیعصر ( عج ) ، رهبر معظم انقلاب و بیوت مکرم آن شهدای عزیز و آحاد ملت مقاوم ایران از جانب خود و همکارانم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم .قطعا ضربتها و سیلی های سختی در انتظار عوامل و دست اندرکاران پشت صحنه و حامیان این جنایت فجیع خواهد بود و به یاری خداوند بزرگ نتیجه این ضربتها دل داغدار ملت ایران و خانواده های مکرم این شهدای عزیز را تسکین خواهد بخشید.خداوند عاقبت همه ما را پیوستن به همرزمان شهیدمان قرار دهد.انشاالله
نام:
ایمیل:
* نظر: