پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۴:۵۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به همت کانون بسیج اصناف
با حضور مسئول کانون بسیج اصناف، اتاق اصناف و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت،از واحدهای نمونه اخلاق و انصاف در جهرم تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئول کانون بسیج اصناف، اتاق اصناف و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت،از واحدهای نمونه اخلاق و انصاف در جهرم تقدیر شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار، مجتبی قدیمی مسئول کانون بسیج اصناف شهرستان جهرم در گفتگو با تنویر اظهار داشت: کانون بسیج اصناف شهرستان جهرم با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در مناسبتهای مختلف، از جمله هفته بسیج اصناف، هفته بسیج و دهه فجر انقلاب با شناسایی کسبه نمونه اخلاق و انصاف، با حضور در محل کسب، از ایشان تقدیر به عمل می آید.
 
وی با اشاره به استقبال خوب کسبه از این برنامه و همچنین معرفی کسبه های نمونه به مردم در تمامی مشاغل، بیان داشت: حجه الاسلام مدبر امام جمعه جهرم نیز از این طرح استقبال نموده و آن را باعث رشد معروف در جامعه و همچنین رعایت موازین اخلاقی اسلامی بین کاسبان می گردد.
 
سرهنگ قدیمی ضمن تقدیر از عوامل اجرای برنامه های کانون بسیج اصناف در طول سال به ویژه اجرای برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: یکی از راههای ترویج امر به معروف، معرفی و رسانه ای نمودن عاملان به خیر و نیکی است که طرح تقدیر از واحدهای نمونه اخلاق و انصاف نیز همین هدف را دنبال می کند.
 
مسئول کانون بسیج اصناف جهرم، اخلاق مداری و رعایت انصاف در معامله را از عوامل انتخاب کسبه در این طرح عنوان داشت و افزود: در شرایط سخت اقتصادی امروز، داشتن این دو خصیصه در برخورد با مشتری، امری پسندیده و سبب عاقبت به خیری افراد و کاسبان می گردد زیرا رضای خداوند عزوجل در رضای خلق است.  
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: