پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۶:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ غلامرضا توکل از برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان شهرستان جهرم از 25 اسفند لغایت 15 فروردین در مناطق محروم بخش های مرکزی، کردیان، سیمکان و خفر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، اردوهای جهادی بسیجیان آن شهرستان در قالب 10 گروه جهادی و دو گروه جهادی میهمان از شهرستانهای شیراز و اصفهان در بخشهای مرکزی، سیمکان، کردیان و خفر، برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر، ضمن اعلام این خبر، افزود: گروههای جهادی شهید نامجو، راسخون، شهید مرادی، منتظران ظهور، فاطمیون، شهدای سیمکان، شهید خلیل مطهرنیا، شهیده محبوبه دانش آشتیانی، شهید علمدار بارانی و شهید دادگستر، 10 گروه جهادی متشکل از بسیجیان شهرستان جهرم می باشند که در ایام نوروز سال 98 به اردوی های جهادی اعزام خواهند شد.
 
وی با اشاره به زمان برگزاری اردوهای جهادی از 25 اسفند لغایت 15 فروردین ماه، اظهار داشت: اردوهای جهادی عمدتا در دو قالب  یک روزه و هفت روزه برگزار میشود.
 
سرهنگ توکل در ادامه با اشاره به نوع عرصه هایی که در آن جهادگران بسیجی جهرمی به فعالیت خواهند پرداخت، گفت: عرصه های بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی، خدمات حمایتی و راه اندازی و ایجاد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی از جمله ی این عرصه هاست.
 
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به جلسات متعدد با ادارات مختلف شهرستان جهرم به منظور جلب مساعدت و همکاری ایشان در زمینه های خدمات رسانی به مناطق محروم در طول سال، از فرمانداری ویژه و دیگر ادارات خواست که در برگزاری اردوهای جهادی بسیج، پشتیبانی، مشارکت و یاری دهنده بسیجیان باشند.
 
سروان پاسدار هادی رستگار مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در تکمیل این خبر اظهار داشت: ساخت سرویسهای بهداشتی و حمام، ترمیم و بازسازی مدرسه، ساخت منزل، دیوارچینی و لای روبی قنات از جمله خدمات عمرانی می باشد که در بخشهای مختلف، اجرا خواهد شد.
 
 
وی در ادامه برگزاری کلاسهای اخلاق، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کلاسهای آموزشی خیاطی و گلدوزی ویژه بانوان، برپایی چادرهای سلامت و مشاوره های اجتماعی، تحصیلی و روانشناسی خانواده را از دیگر برنامه های اردوهای جهادی نام برد.
 
رستگار از دیگر اقدامات گروههای جهادی بسیجیان شهرستان جهرم در ایام نوروز سال 98 را آموزش تولید قارچ و زعفران، آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، برق کشی، لوله کشی آب و فاضلاب، کاشی کاری سطح مساجد و تکمیل پروژه های عمرانی در برخی از روستاهای محروم شهرستان را، عنوان نمود.  
 
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: