آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز در مراسم تکریم و معارفه حوزه اصناف سید الشهدا(ع)گفت:مهمترین وظیفه و تکلیف بسیج خدمت رسانی و ایجاد انسجام در درون نظام می باشد.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)در این مراسم که در سالن جلسات سپاه بقیه ا...(عج) شیراز برگزار شد بیان نمود:بخش زیادی از علل و عوامل موجود در کشور بر اثر سوء مدیریت و بی تدبیری ها در داخل می باشد.
وی افزود: بخش زیادی از مشکلات که امروز در کشور مواجه هستیم بر اثر نفوذ در دستگاهها می باشد که اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه  شده بود در خصوص جلوگیری از نفوذ امروز کشور دچار این مشکلات نبود.
سرهنگ علی پور اشاره نمود:به رغم دشمنی های 40 ساله دشمنان و در راس استکبار جهانی و شکست آن ها در موضوعات فرهنگی و سیاسی، امروز شاهد هستیم نقطه اشاره دشمنان بر روی موضوعات اقتصادی و معیشتی جامعه متمرکز شده است.
وی اذعان نمود: خدا را شاکر هستیم که مردمی با بصیریتی داریم که در صحنه های مختلف نشان داده اند الارغم تمامی مشکلات پای نظام و ارزش های انقلاب ایستادگی نموده اند که آخرین آن حضور بی نظیر مردم در حماسه 22 بهمن ماه در سراسر کشور که بر هیچ کس پوشیده نیست. 
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)تصریح داشت:بسیج اصناف و بازاریان امروز باید مطالب گر ،ناظر و دلسوز وضع مردم باشند و اجازه ندهند کسانی که در بازار به دنبال سوء استفاده و سودجوئی از وضع کنونی هستند به اهداف خود برسند.
وی تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم چرا که اگر مشکلاتی داریم دل خوش راه و نقطه روشنی هستیم که مقام معظم رهبری برای آینده ترسیم  نموده است.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)خاطر نشان نمود: امروز با توجه به هجمه دشمنان برای تلقین ناامیدی به مردم مهمترین وظیفه دلسوزان به نظام،انقلاب و رهبری تلاش ،پیشگیری و مراقبت،تبیین برای آینده روشن می باشد.
در پایان ضمن تکریم و قدردانی از سروان پاسدار  مسلم محمدی به خاطر زحمات 3ساله در حوزه سید الشهداء بسیج اصناف و بازاریان  سپاه بقیه ا...(عج) برادر پاسدار نعمت ا... ارجمند در این سمت معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: