گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
جانشین فرمانده سپاه سپیدان:
سرهنگ هاشمی بیان گفت:استکبار جهانی به دنبال کم رنگ کردن ارزش اسطوره های دفاع مقدس در میان جوانان است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز یکشنبه مورخ 97/12/19 و در حاشیه اعزام خواهران بسیجی سپیدانی به مناطق عملیاتی جنوب و کربلای ایران؛ سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان جانشین فرمانده سپاه سپیدان در جمع بسیجیان خواهر شهرستان اظهار داشت: ساده زیستی یکی از مواردی بود که در دوران دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود و باید کاری کرد که فرهنگ آن دوران به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس درس های زیادی برای نسل های امروزی دارد، افزود: درس عشق، درس ایثار، درس از خودگذشتگی وفداکاری، درس غیرت و میهن پرستی، درس خدمت به اسلام و قرآن و... از جمله موارادی است که نسل های امروزی با حضور در سفرهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از آن سرمشق بگیرند و در زندگی خود اینگونه عمل کننند.

هاشمی بیان ادامه داد: اردوهای راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی کشور است چون باعث شناخته شدن فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و کسانی می شوند که دوران دفاع مقدس از از نزدیک ندیده و لمس نکرده اند اما اردوهای راهیان نور این فرصت را به آنها می دهد که از نزدیک با مشقت ها و ایثارگری های شهدا آشناتر شوند.

جانشین فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه هر جشنواره ای که با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور فعالیت داشته باشد، گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند دادن نسل امروز با نسل دیروز برداشته است، گفت: جشنواره های دفاع مقدس به منظور نزدیک کردن حس و حال نسل های امروزی با دوران دفاع مقدس تشکیل شده است و یقینا تولید آثار ادبی و هنری با موضوع ایثار و شهادت باعث می شود که جوانان زیادی به واسطه این آثار، به موضوع دفاع مقدس علاقمند شوند.

وی افزود: ساده زیستی یکی از مواردی بود که در دوران دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود و باید کاری کرد که فرهنگ آن دوران به فراموشی سپرده نشود چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند با فاصله انداختن بین نسل امروز و نسل دوران دفاع مقدس، باعث فراموش شدن اسطوره های دفاع مقدس شوند.

لازم بذکر میباشد در این مرحله 85 خواهر بسیجی بمدت 4 روز زائر مناطق عملیاتی جنوب خواهند بود.

انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر: