سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۸:۵۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همایش تجلیل از جهادگران و گروه های جهادی برتر لارستان برگزار شد.

طی آئینی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس، همایش تجلیل از جهادگران عرصه محرومیت زدایی در لارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از میلاد لارستان همایش تجلیل از جهادگران عرصه های محرومیت زدایی و خدمات رسانی شهرستان لارستان با حضور سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان و جمعی از مسئولین و تلاشگران عرصه جهاد لارستان در محل سالن شورای شهر لار برگزار شد.

در ابتدای برنامه فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن خیر مقدم به حضار و بیان عظمت کار آنها، اظهار داشت: یکی از درب های بهشت «باب الجهاد» است که جهادگران در راه خدا از آن درب وارد بهشت می شوند.

سرگرد امیر جاهدی یکی از سرفصل های صحبت های مهم رهبری را حضور در عرصه جهاد و سازندگی دانست و افزود: دلیل کیفیت بالای کارهای جهادی شهرستان لارستان را هم افزایی بین ادارات و بسیجیان در کارهای فرهنگی و جهادی برشمرد.

وی تلاش در عرصه جهادی لارستان را در دو مقوله فرهنگی و سازندگی معرفی کرد و ادامه داد: جهادگران هم در زمینه فرهگی و هم در زمینه بهداشتی و سازندگی به فعالیت می پردازند.

در ادامه این مراسم، جانشین سپاه فجر فارس گروههای جهادی را یک فرهنگ کشوری خواند و گفت: استان فارس در آن بعنوان یک سرآمد تلقی می شود که حتی گروههای خود را به خارج از استان نیز اعزام می کند.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه گروههای جهادی در قرآن و نهج البلاغه نیز مطرح شده است، افزود: در کار جهادی افراد لذت کار خود را مستقیما می چشند.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی یک کار با ارزش و دارای اجر فراوان است، تصریح کرد: افرادی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند ممکن است با ناملایماتی نیز از سوی مسئولین و مردم روبرو شوند اما این اتفاقات ارزش کار جهادی را بیشتر می کند که می تواند تجربه ای ارزنده برای فرد باشد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اذعان به اینکه پیامبر اکرم(ص) بهترین افراد را کسی می دانند که خیرشان به دیگران می رسانند، یادآور شد: عبادت نیز زمانی ارزشمند است که بتواند از فرد شخصیتی بسازد که برای دیگران مفید است.

وی در پایان سخانان خود لارستان را شهرستانی خواند که همواره در آن کارهای خیر نه تنها در خود بلکه در دیگر نقاط نیز از طرف مردم آن صورت می گرفته است، اضافه کرد: این صفت نیک مردم لارستان مصداقی از مفید بودن جامعه و کار جهادی است.

آخرین سخنران برنامه جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بود.

حسنی دلیل هماهنگی ها و فعالیت های مفید جهادی در لارستان را بدلیل هم افزایی خوب بین ادارات، شورای تامین و بسیجیان بیان کرد و گفت: این امر موجب شده گروههای جهادی در لارستان موفق عمل کنند و منشا خیر و برکت شهرستان باشند.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این امر موجب شده است کمتر پروژه ای در شهرستان دیده شود که نامی از خیرین در آن نباشد.

دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم پخش کلیپ جهادگران لارستان، اجرای گروه سرود آدینه و شعرخوانی با موضوع جهاد و جهادگری توسط جعفر خداوندوست بود.

در پایان از گروه های برتر و ادارات تلاشگر در عرصه جهاد و محرومیت زدایی با اهدای لوح یادبود تقدیر بعمل آمد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: