آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز:
سرهنگ پاسدار علی پور گفت: این گروه های جهادی از25 اسفندماه در مناطق محرموم شروع به فعالیت خواهند نمود.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار علی پور گفت: در ایام تعطیلات نوروز گروه های جهادی سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز به استعداد 150 نفر در قالب سه گروه جهادی امام جواد(ع)،شهید برونسی و صابتون به مناطق محروم شیراز، جهرم و شهر میمند اعزام خواهند شد.

وی افزود: این گروه های جهادی فعالیت های در زمینه های همچون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، اشتغالزائی، ورزشی و ... در مناطق محرم خدمت رسانی خواهند نمود.

سرهنگ دوم پاسدار علی پور اضافه کرد: خدمت رسانی به محرومین شیرینی دارد که اگر آن را درک کنیم این توفیق را پیدا خواهیم کرد که در ایامی که عموما در دید و بازدید و سرگرمی و تعطیلات می باشد این حرکت و خدمت رسانی فراموش نمی شود و حضور و خدمت رسانی بر همه چیز ترجیح داده خواهد شد.

وی تاکید کرد:ت فکر و روحیه بسیجی یعنی همین خدمت رسانی بی منت و با افتخار به مردم که عزیزان بسیجی آن را درک و دواطلبانه در مناطق کم برخوردار حاضر و فعالیت می نمایند.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)اشاره نمود: این گروه های جهادی از25 اسفندماه در مناطق محرموم شروع به فعالیت و تا پان تعطیلات نوروز جهت کمک به رفع محرمیت زدائی در این کار خداپسندانه نقش ایفاء خواهند نمود.

وی تصریح داشت: هزینه های برگزاری و برپایی این اردوی جهادی که شامل تامین مصالح، دارو و... می باشد از محل اعتبارات بسیج سازندگی و کمک های خیرین می باشد که در این اردو توسط این سه گروه جهادی هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احیای تفکر شیعی و ولائی است که این تفکر به ایجاد بسیج عینیت یافته است و عزیزان بسیجی عاشقانه و داوطلبانه در راه خدمت رسانی به مردم دارای شور و نشاط و انگیزه و عمل انقلابی هستند و یقینا عزیزانی که در این عرصه ها شرکت می کنند و این روحیه و تفکر را دارند از سرمایه های کشور و انقلاب می باشند.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در پایان اعلام آمادگی نمود در صورت همکاری مسئولین و خیرین گروه های جهادی سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) فعالیت و خدمات گسترده تری به مردم و خانوادههای نیازمند در مناطق کم برخوردار انجام خواهند داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: