شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه الله(عج)شیراز خبر داد:بیش از 1200نفر از شهروندان شیرازی به مناطق راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد.
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج)بیان نمود:28دستگاه اتوبوس  ایاب و ذهاب بیش از 1200 نفر از زائرین شهدای مناطق جنوب کشور را که از طرف سپاه ناحیه بقیه ا...(عج)ثبت نام نموده اند را برعهده خواهند داشت.

وی ابراز کرد:مدت این اردو سه روزه خواهد بود و زائرین مناطقی همچون شلمچه،علقمه ،اروند کنار،طلائیه،هویزه و معراج شهدا زیارت و دیدن خواهند نمود.

وی افزود:حرکت موثر و تاثیر گزار اردوهای راهیان نور که به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان یک فناوری مطرح گردیده است با همه تبلیغات و فضاسازی ها ی که دشمنان تلاش می کنند ارزش هخای انقلاب و دفا مقدس را  کم رنگ جلو نمایند به حمد ا... مورد استقبال جوانان و نوجانان قرار گرفته است.

.

 سرهنگ دوم پاسدار علی پور توصیف نمود: راهیان نور در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور و انقلاب می باشد و پایگاههای مقاومت با درک صحیح و به موقع این حرکت عظیم فرهنگی همه ساله اقدام به فراهم سازس مقدمات  جهت اعزام عزیزان جوان و نوجوان به ممناطق عملیاتی می نماید.

.

وی اشاره نمود: درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سپاه ناحیه حضرت بقیه ا...(عج) شیراز با همکاری حوزههای مقاومت و پایگاههای بسیج با تبیلغات،ثبت نام و راه اندازی کاروان راهیان نوربه لطف در انتهای سال جاری و ابتدای سال1398 هزاران نفر از  شهروندان شیرازی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید  خواهند نمود..

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر: