جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۹:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جهرم:
دکتر محمد زهرایی در حاشیه بازدید از گروه جهادی سابقون سپاه بقیه الله عج شیراز، اظهار داشت: 1614 گروه جهادی شامل 23 هزار برادر و 8 هزار خواهر بسیجی در تعطیلات نوروز به مناطق محروم کشور عزیمت و به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در آخرین روز از سال 1397، دکتر محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، با حضور در شهرستان جهرم، از گروه جهادی سابقون شیراز که در روستای موردک از توابع بخش مرکزی آن شهرستان مشغول به فعالیت جهادی عمرانی می باشند، بازدید نمود.  

دکتر زهرایی در حاشیه این بازدید، در گفتگویی کوتاه با تنویر جهرم، با اعلام خبر اعزام 31 هزار جهادگر بسیجی در تعطیلات نوروز به مناطق محروم، اظهار داشت: 1614 گروه جهادی شامل 23 هزار برادر و 8 هزار خواهر بسیجی در تعطیلات نوروز به مناطق محروم کشور عزیمت و به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

وی استانهای فارس، تهران بزرگ، خراسان رضوی و جنوبی، کرمان و خوزستان را به عنوان بیشترین استانهایی که گروههای جهادی را سازماندهی نموده و به انجام ماموریت مشغول خواهند شد، معرفی نمود. 

دکتر زهرایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تفکر و تلاش جهادی و لزوم اعتماد به جوانان، گفت: با هدف جریان سازی و اقدام عملی گام دوم انقلاب، در مرحه اول، بیانیه ای در جهت تبیین و حمایت از گام دوم انقلاب تهیه شده که به امضاء همه جهادگران و اعضای شوراهای جهادی به نمایندگی از یازده هزار گروه جهادی سراسر کشور خواهد رسید. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور مرحله دوم  بعد از تبیین و تحلیل، وارد فاز دوم یعنی اقدام عملیاتی خواهیم شد که در این راه جهادگران همیشه پیشرو، پرچمدار و بیرق دار حرکت های جهادی و جریان ساز در بدنه دستگاههای اجرایی بوده اند.  

وی با تأکید بر همدلی و همگرایی خوب سپاه و بسیج استان فارس در هماهنگی و اعزام گروههای جهادی و با تقدیر از زحمات سردار غیاثی فرانده سپاه فجر آن استان در همین استا، بیان داشت: ای کاش بیانیه گام دوم انقلاب در حد همایش ها و بیللبوردها نماند بلکه جریان سازی شود. 

دکتر زهرایی بایادآوری جایگاه جهادگران در کلام مقام معظم رهبری که آنها را سفیران کار و تلاش و مظهر مجسم آیه قرآن توصیف نموده اند،  الگو گیری دستگاههای اجرایی، نهادهای انقلابی و سایر مردم را از تفکر و فرهنگ تلاشی که در جهادگران بسیجی است لازم دانست. 

آن مقام مسئول در پایان با اشاره به سال پر پیچ و خم 98 و کید و خدعه دشمنان به خصوص در زمینه معیشت و اقتصاد، بر لزوم آمادگی همه جانبه، با اتکا به جوانان را خواستار شد و گفت: امید است این حرکتی که در ایام عید با 31 هزار جهادگر شروع کرده ایم، در تمام روزها و کل سال و همه دستگاهها و مردم تسری پیدا کند و مانند رودی همه بدیها و دشمنیها را با خودش ببرد و توطئه ها را خنثی نماید. 




نام:
ایمیل:
* نظر: