آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:
سرگزد پاسدار یارمحمدی گفت: در صورت نیاز امکانات بیشتری از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی به مردم شیراز فعال خواهند شد.
به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی در تشریح فرآیند و اقدامات امدادرسانی سپاه فجر فارس به حادثه دیدگان حادثه وقوع سیل در شیراز، گفت: تا این لحظه بیش از 67 دستگاه خودروی سبک، سنگین، نفربر و آمبولانس سپاه فجر استان فارس در فرآیند امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در شیراز بکارگیری شده اند.

وی افزود: علاوه بر امکانات مهندسی و صدها نفر از نیروهای سپاه و بسیج، 5 تیم پزشکی و تخصصی سپاه فجر استان فارس با آمبولانس های مجهز بصورت فعال در فرآیند امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل در شیراز حضور دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه تمام امکانات سپاه فجر فارس برای امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم در حال آماده باش هستند، گفت: 3500 نفر از مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل شیراز در سالن های ورزشی 9 دی و حسینیه های سپاه فجر استان فارس اسکان داده شده اند.

سرگرد پاسدار یارمحمدی تاکید کرد: در صورت نیاز امکانات بیشتری از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی به مردم شیراز فعال خواهند شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: