آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار بوعلی گفت: از ساعات اولیه بروز حادثه تمام نیروها و امکانات مهندسی و پزشکی سپاه استان فارس بصورت آماده باش درآمدند و تا این لحظه خدمات بسیار خوبی به حادثه دیدگان سیل ارائه شده است.
به گزارش تنویر، سردار یدا... بوعلی با حضور در مناطق جنوب شهرستان شیراز از میزان خسارات بارش باران اخیر بازدید کرد و وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در دیدار با جمعی از ساکنان جنوب شیراز با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار مردم حضور خواهند داشت، گفت: تمام نیروها و امکانات مهندسی و پزشکی سپاه استان فارس در حالت آماده باش هستند و  تا این لحظه خدمات بسیار خوبی به حادثه دیدگان سیل ارائه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه 3500 نفر از مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل اخیر در سالن های ورزشی 9 دی و حسینیه های سپاه فجر اسکان داده شده اند، گفت: سپاه فجر با کمک خیرین بسیجی تلاش کرده است خدمات مناسب را از نظر تغذیه، پزشکی و بهداشت به این مهمانان نوروزی استان فارس ارائه کند.


سردار بوعلی با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران امدادرسانی به مردم، تاکید کرد: مواردی از آبگرفتگی بر اثر بارش باران در مناطق جنوب شیراز مشاهده می شود و مسئولان استان فارس باید نگاه ویژه ای به مناطق محروم حاشیه جنوب شهر شیراز داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: