شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز مطرح کرد:
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از کمک 500 میلیونی ریالی سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) و مهندس نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور به سیل زدگان شرق شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در جمع هیات بازدید کننده از منطقه سیل زده شرق شیراز، اظهار داشت: ما امروز ثمره و تاثیرات اساسی شجره طیبه بسیج را در عرصه­ های مختلف هم در داخل و هم در خارج از کشور به وضوح می­بینیم.

خسروانی با تاکید براینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمام مردم است، بیان داشت: بسیج درعرصه­ های مختلف به دنبال این بوده که مشکلات مردم را کاهش دهد و تا به حال بحمدالله موفق بوده است.

فرمانده سپاه مقاومت احمد بن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه بسیجیان این سپاه در کمک رسانی به سیل زدگان شیراز پیش­قدم بوده و تا به حال شبانه روز در خدکت مردم هستند، افزود: از اقدامات برجسته بسیجیان از بدو وقوع سیل در شیراز اسکان 3هزار و 500 نفر و توزیع بیش از 30هزار پرس غذای گرم و خدمات بهداشتی و پوشاکی است.

خسروانی گفت: در پی حادثه ناگوار سیل در محله سعدیه شیراز مهندس رضا نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور با همکاری استانداری، سپاه فجر و مجمع خیرین استان و با حضور در محله سعدیه شخصا اقدام به کمک 500 میلیون ریالی به آسیب دیدگان این حاثه ناگوار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: