شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز گفت:بسیج در کنار مردم در محله های آسیب دیده می باشد
سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) شیراز بیان نمود:از ابتدای وقوع سیل تا رفع کامل مشکلات مردم در خیابان ها ،محلات و کوچه ها سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود.
وی با اشاره به این که تا کنون به بیش از 141خانواده از همشهریان شهر شیراز خدمات ارائه شده است افزود:از ابتدای وقوع سیل تا کنون بسیجیان سپاه بقیه ا...(عج)به بیش از 141خانواده در محله ها ،کوچه ها و روستاها با حضور در منازل امداد رسانی انجام نموده و این خدمات ادامه خواهند داشت.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) اظهار داشت: امداد رسانی در این چند روز در محله های سعدی،سنگ سیا،شهر بهار،محله دباغی و روستای قره باغ با حضور خود جوش و فعال  بسیجیان همیشه در صحنه به خوبی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: خدمات انجام شده توسط بسیجیان سپاه بقیه ا...(عج) شیراز شامل  استقرار4 ایستگاه درمانی رایگان،700 سبد معیشتی،365اقلام گرمایش،توزیع بیش از 13هزار700پرس غذاو... در بین سیل دیدگان بوده است.
سرهنگ علی پور یادآور شد:در این امداد رسانی بیش از 859نیروی بسیجی جهت کمک رسانی به مردم حضور داشتند و همچنین76خودرو سبک وو12خودرو سنگین به منظور کمک رسانی و امدادگری یه مردم سیل زده انجام وظیفه انجام داده اند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز با اشاره به این که بسیجیان تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم خواهند بود تاکید نمود: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری از نیروی های مسلح برای کمک رسانی به سیل دیدگان و در راستای فرمایشات ایشان شاهد حضور چشم گیر بسیجیان برای کمک به مردم در ایام تعطیلات نوروزی هستیم و ان شاءا...این حضور تا رفع کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: