پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۴:۲۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
به همت بسیجیان حوزه مقاومت شهید عفیفه لارستان
جانشین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان از اهدای البسه و کفش های نو در تعطیلات عید نوروز به محرومان روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
جانشین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان از اهدای البسه و کفش های نو در تعطیلات عید نوروز به محرومان روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
ابوالفضل اقتصادی فرد در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک سال نو و یادآوری شعار «رونق تولید» که برای سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار داشت: در آستانه سال جدید و در نخستین روزهای عید باستانی نوروز تعداد ۷۷ جفت کفش و ۶۵ عدد لباس به ارزش ۸ میلیون تومان جهت کودکان نیازمند روستاهای اوه، هرمود، کهنه برهان، شتوان، سایبان و مهرآباد توسط بسیجیان خواهر و بردار حوزه مقاومت بسیج سردارشهید عفیفه لارستان و با همکاری خیرین، مجمع فرهیختگان لارستان، معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه لارستان و معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه لارستان توزیع شده است.
وی همچنین فراهم سازی زمینه تسهیلات ازدواج آسان برای زوج های جوان در مناطق محروم بخش مرکزی لارستان در حد بودجه و امکانات خبر داد و افزود: به همت خیرین، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه اجاق گاز به همراه یک تخته فرش به ارزش ۵ میلیون تومان جهت جهزیه یک نوعروس اهدا شده است.
جانشین حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان در پایان از با بیان اینکه تعداد ۳۱۰ اصله درخت ابریشم لاری به مناسبت ایام درختکاری توسط بسیجیان در نقاط مختلف روستایی غرس شده است، اضافه کرد: این تعداد نهال در روستاهای بریز، کرمستج، سایبان، زاهدمحمود و براک غرس شده است.
عکاس: علی  منصورجهرمی


نام:
ایمیل:
* نظر: