آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: تهدیدهای آمریکا هیچ گونه تاثیری بر حرکت انقلابی سپاه نخواهد داشت و پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت. 
 حجت الاسلام محمد حاجی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: آنچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند معنویت دینی و اتکای به قدرت الهی است و امروز پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستند.
 وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) به یکی از پرقدرت ترین نیروهای نظامی و دفاعی در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و عملکرد درخشانی داشته است، گفت: آنچه امروز در فضای سپاه مشاهده می شود یکی از میراث به جا مانده از یاران با وفای حضرت سید الشهدا (علیه السلام) است و دلیل علاقمندی مستضعفان و آزادی طلبان جهان به نیروهای سپاه همین موضوع است.
 وی با بیان اینکه سپاه و پاسدار انقلاب اسلامی در خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند، گفت: نیروهای سپاه و بسبج در حادثه سیل اخیر نشان دادند در امداد رسانی به اقشار مختلف ملت ایران با تمام توان به میدان عمل وارد شده اند و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته اند. 
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان ابنکه آمریکا از پیروزی های سپاه در نبرد با تروریست ها در منطقه بسبار عصبانی است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.  
نام:
ایمیل:
* نظر: