آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس: 
 سرگرد پاسدار یارمحمدی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب اسلامی هرگز دچار ترس و غفلت نمی شوند و با تمام توان ک بصورت همه جانبه با تهدیداتی که بر علیه انقلاب اسلامی باشند مقابله خواهند کرد.
 به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: سپاه فرهنگ حسینی و عاشورایی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است و پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب اسلامی هرگز دچار ترس و غفلت نمی شوند.
وی خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان ک بصورت همه جانبه با تهدیداتی که بر علیه انقلاب اسلامی باشند مقابله خواهند کرد.
 معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه فرهنگ پاسداری یک فرهنگ ذلت ناپذیر است گفت: شرط تحقق پاسداری حرکت در مسیر شهدا و تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) ک آمادگی برای ایثار در راه دفاع از انقلاب اسلامی است. 
سرگرد پاسدار یارمحمدی با تقدیر از امدادرسانی بسیجیان به آسیب دیدگان سیل در شیراز، گفت: حضور به موقع و موثر بسیجیان در امدادرسانی به مردم برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان نیروهای جهادی انقلاب اسلامی است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: