آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
سپاه ناحیه فیروزآباد ، با محکوم کردن این اقدام امریکا، از حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم و مسئولین از این نهاد مقدس تشکر نمود. در ادامه متن این بیانیه آمده است :

این گونه اقدامات هیچ نتیجه ای جز افزایش نفرت از امریکا و وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران به دنبال نخواهد داشت.چرا که تاکید داریم که که امریکا باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی با همه توان ایستاده و حتی یک قدم از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی عقب نخواهد نشست و انتظاری بیش از این از امریکایی که همه روزه صدها انسان بیگناه را در نقاط مختلف جهان از جمله سوریه، عراق، یمن، بحرین، نیجریه و ….به خاک و خون می کشد وجود ندارد.

پیرو این اقدام ، به دولت مردان و ارتش تروریستی آمریکا لازم است جنایاتی را که در طول چند سال اخیر با هدف مقابله با تروریسم اما در حقیقت درجهت تقویت تروریسم در منطقه انجام داده اند را یاد آوری نماییم که به عینه روشنگر ذات پلید آن شیطان بزرگ است.

  • به خاک و خون کشیدن ده ها انسان بیگناه در نقاط مختلف با حمایت سازمانهای تروریستی و بمباران کورکورانه وحشیانه در کشورهایی همچون سوریه ،عراق ، افغانستان یمن، بحرین و نیجریه
  • به وجود آوردن و مدیریت شکنجه گاه های وحشتناک گوانتانامو، ابوغریب و ده ها زندان مخفی در اروپا و خاورمیانه
  • به نمایش گذاردن زشت ترین صحنه های تروریستی با حمایت های همه جانبه از مزدوران رژیم صهیونیست که به جان فلسطینیان مظلوم انداخته است و با زندانی نمودن و شکنجه کردن ده هزار فلسطینی و به خاک و خون کشیدن صدها انسان بیگناه در سرزمین های اشغالی
  • استفاده از بمب اتمی که در چند لحظه صدها هزار انسان بیگناه را در هیروشیما و ناکازاکی در آتش ظلم و جنایت خود سوزاند
  • تربیت عناصر داعش و القاعده که امروز تروریسم را به همه جهان کشانده است

دشمنی امریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک افتخار برای سپاه است، ولی جهانیان به خوبی می دانند، می نگرند و قضاوت می کنند که چه کسی تروریست است.

همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند : آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که آنها از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده‌است. آن‌ها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم. (62/9/20)

در شرایط خطیر جاری که نظام اسلامی در حال عبور از یک مقطع حساس تاریخیست ، و کارنامه درخشانش درشکست گروه های تروریستی داعش جبه النصره و ... که تحت فرماندهی و پشتیبانی سازمانهای جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر ، ایجاده شده بود با همه تلاش هایش قادر نخواهد بود خدشه‌ای در اراده صادقانه و مصمم سپاه پاسداران وارد کند.

در پایان لازم است لازم است سردمداران رژیم تروریست پرور آمریکا بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش مهمی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و براساس قانون اساسی و رای مستقیم مردم به وجود آمده و تروریست خواندن سپاه دشمنی با یک کشور است .

نام:
ایمیل:
* نظر: