آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار افشاریان گفت: علیرضا رئیسی یکی از بسیجان این شهرستان که در قالب گروه های امدادی برای کمک به سیل زدگان استان لرستان عازم این منطقه شده است، پس از یافتن طلاها و جواهرات یکی از خانه های سیل زده پلدختر آنها را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان،اظهار داشت: این بسیجی امانت دار در هنگام تخلیه آب یکی از منازل سیل زده پلدختر لرستان پس از یافتن بسته ای که محتوای آن طلا و جواهراتی به ارزش یک میلیارد ریال بود آن را به مسئولان حاضر در این منطقه تحویل داد و پس از شناسایی صاحب منزل، این بسته به او سپرده شد.

 فرمانده سپاه کازرون همچنین گفت: عصر امروز (هجدهم فروردین) دومین محموله کمک های خیران و مردم این شهرستان با یک دستگاه تریلر به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.

 افشاریان افزود: این محموله که 25 تن وزن دارد، شامل پتو، موکت، اقلام خوراکی و بهداشتی است.

 

وی بیان کرد: پس از وقوع سیل در استان لرستان (دوازدهم فروردین) نخستین محموله کمک های انسان دوستانه مردم شهرستان کازرون به وزن سه تن، شامل مواد غذایی، وسایل گرم کننده، لوازم بهداشتی و پوشاک به منطقه سیل زده پلدختر لرستان ارسال شد.

 

افشاریان، ارزش ریالی کمک های ارسالی از شهرستان کازرون به مناطق سیل زده لرستان را افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال بیان کرد و افزود: ارسال کمک های مردمی از این شهرستان تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، همچنین یک گروه از جهادگران متشکل از نیروهای بسیجی نیز برای کمک به آسیب دیدگان سیل استان لرستان به این منطقه اعزام شده اند که هم اکنون در این استان مشغول خدمات رسانی هستند .

دوازدهم فروردین 98 به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در استان لرستان طغیان کرد و سد مروک دورود در این استان سرریز شد.

جاری شدن سیلاب، خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است.




نام:
ایمیل:
* نظر: