کد خبر: ۱۲۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در اقدامی نمادین و انقلابی به پویش # من_یک_سپاهی ام پیوستند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،به دنبال اقدام خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در جمع گروه‌های تروریستی، فضای حقیقی و مجازی در واکنش به این اقدام یکپارچه رنگ سبز سپاه به خود گرفت.

در این راستا حوزه مقاومت بسیج دانشجویی ناحیه اقلید و پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با برگزاری مراسمی نمادین به پویش # من_یک_سپاهی ام پیوستند. در این مراسم که با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد دکتر محسن خدامی رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: اقدام خصمانهٔ دولت آمریکا، موجب شد همهٔ ملت یکپارچه پشت این نهاد انقلابی قرار بگیرند و همهٔ مردم خود را پاسدار انقلاب بنامند و بخوانند. ما معلمان نیز همچون بقیه اقشار جامعه در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و رسالت آگاهی بخشی به جامعه، خود را پاسدار انقلاب می‌دانیم و امیدواریم خداوند نیز در این مسیر ما را یاری کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سیدمحمود جعفری فرمانده ناحیه با تشکر از وفاق و همدلی و وحدت همه آحاد مردم و مسئولین شهرستان و به خصوص جامعه علمی و دانشگاهی با نهاد مقدس سپاه گفت: اقدام احمقانه ترامپ نشانه استیصال و درماندگی او و همه سردمداران آمریکا از سپاه پاسداران و در رأس نظام مقدس اسلامی است. وی افزود:انقلاب را مردم ایجاد و آن را ادامه‌دار کردند؛ سپاه فرزند همین مردم است و درواقع ملت سپاه را به وجود آورده است.
وی در ادامه گفت: سپاه در خدمت اهداف ملت خواهد بود و همواره در کنار مردم فعالیت می‌کند، به‌عنوان‌مثال در همین سیل اخیر سپاه در کنار مردم و گروه‌های جهادی به مردم خدمت کرد و همین وحدت ما منجر به شکست دشمن خواهد شد.

در پایان این مراسم دانشجویان بسیجی با قرائت بیانیه و سردادن تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی و هیئت حاکمه دولت تروریست آمریکا به نمایش گذاشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: