گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
روابط عمومی بسیج رسانه فارس:
بسیج رسانه فارس ، بیانیه در پی اعلام دولت آمریکا مبنی بر تروریست بودن سپاه پاسداران منتشر کرد .

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، این سازمان بیانیه در پی اعلام دولت آمریکا مبنی بر تروریست بودن سپاه پاسداران منتشر کرد .

اقدام نابخردانه و مضحکانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا که در ادامه سلسله اقدامات سخیف و غیر منطقی خود در عرصه ی بین الملل این بار با تروریستی اعلام کردن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمود پیدا نمود موجب گردید تا چهره ی منحوس استکبار و نیات شوم آن بیش از پیش برای جهانیان آشکار گردد.

اقدامی که بر اساس قواعد بین الملل و قوانین کشورها فاقد جایگاه سیاسی و حقوقی بوده و این خود موید توحش در خوی و خصلت حاکمانی دارد که نه قانون برایشان مهم است و نه حقوق سایر ملت ها .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل 150 قانون اساسی کشور ،بعنوان یکی از ارکان اساسی نیروهای مسلح کشور قلمداد شده که بر اساس حقوق بین الملل هیچ کشوری نمی تواند ارتش و دستگاه های رسمی کشور دیگر را بنا براساس امیال خود تروریستی اعلام نماید.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از 40 سال پاسداری موفق از انقلاب و آرمانهای آن ، همچنان بعنوان یک دستگاه پیشرور در تمامی مسائل مرتبط با فرهنگ ،اجتماع ،امنیت و ...مردم ایران و منطقه محبوب و مورد اعتماد عموم ملت شریف ایران ،بسیاری از کشور های منطقه و حتی بین الملل می باشد .

سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس به همراه تمامی مدیران مسئول ، سردبیران ،خبرنگاران ،عکاسان و در مجموع اصحاب بسیجی رسانه فارس ضمن محکوم نمودن قاطع این اقدام سخیف و غیرعاقلانه دولت آمریکا اعلام می نماید ،امروز جمعیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشتاد میلیون نفر می باشد که حاضرند برای آرمانهای والای انقلابشان جان خود را فدا نمایند. ما اصحاب رسانه های انقلابی استان فارس نظیر سایر اقشار ملت ،تا آخرین نفس در کنار برادران سپاهی خود خواهیم بود و یک صدا اعلام می نمائیم تا دنیا بفهمد که امروز #همه ی ما سپاهی هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر: