جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
مسوول سازمان بسیج رسانه فارس؛
رضا کوهی شوریجه مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ سروان مصطفی اژدری مسوول سازمان بسیج رسانه فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سپاه نیرویی برای عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و دفاعی است و برای هر عرصه ای که نظام، انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد، آماده جانفشانی هستند.
سروان اژدری ادامه داد: همه ما باید برای ایجاد یک جامعه پرنشاط و خوش بین به آینده تلاش کرده و یاس و ناامیدی را از جوانان دور کنیم در این زمینه اصحاب رسانه نقش انکار ناپذیری دارند.
وی از اصحاب رسانه خواست تا به همان اندازه که با اعلام ضعف ها از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کرده و مواظب سلامت نظام هستند، خدمات رسانی و نقش آفرینی آنها را هم در توسعه کشور اطلاع رسانی کنند.
حلقه اتصال مردم و مسئولان خبرنگاران هستند
رضاکوهی شوریجه مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به تمامی پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های پاسداران عزیزان هستیم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس، بدون روحیه شهادت طلبی و بسیجی تحقق نمی‌یافت.
مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز اظهارداشت: یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب پس از امید به آینده این بود که هرکسی در هر جایی که بود، در راستای نیل به هدف مشترک به خوبی به وظیفه خود عمل کرد، اکنون در گام دوم انقلاب نیز لازم است همه به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنند، در این میان اصحاب رسانه جایگاه ویژه‌ای دارند که باید به وظایف آنان اشاره جدی‌تری داشت.
کوهی شوریجه ادامه داد: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان بوده و برای به ثمر نشستن اهداف والای انقلاب اسلامی تا پای جان تلاش می کنند و شهدای عرصه رسانه و خبر نمونه های بارز از جانفشانی آنان در این عرصه است.
وی اظهار کرد: وظیفه خبرنگاران تنها اطلاع رسانی نیست بلکه باید با نگاه بلند خود به تعالی و پیشرفت جامعه کمک کنند و خنثی کننده عملیات روانی دشمن باشند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: