پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛
رضا کوهی شوریجه مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛ سرهنگ مجید علی پور فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به همه پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران پشتوانه ای محكم واستوار با نيروهايی متعهد و ولايت مدار است  كه در صيانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن همچون دژی محكم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهديدی محافظت می كند.
فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: امنیتی که امروز ایران اسلامی از آن بهره می‌برد ‏مرهون تلاش سپاه پاسداران و مدافعان حرم و شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان عزیز است.
سرهنگ علی پور به تلاش بسیجیان در حادثه 5 فروردین 98 شیراز اشاره کرد و اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان در کنار آحاد جامعه و دیگر ارگان های دولتی و نیمه دولتی توانستند حماسه ماندگاری را خلق کنند که آوازه شیراز را درکل جهان نمایان کرد.
نقش اصحاب رسانه در پیشرفت و آبادانی کشور مهم است
رضا کوهی شوریجه مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: مقام معظم رهبری با دغدغه ای که برای عزت ملت و کشور دارند، هوشمندانه شعار رونق تولید را برای سال 98 انتخاب کردند نباید این شعار در زمین بماند و درعمل نیز به فرمان حضرت آقا توجه نمود تا رونق تولید در کشورمان به چرخه گردش بیاید.
مسوول کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نقش اصحاب رسانه در پیشرفت و آبادانی کشور مهم دانست و ابراز داشت: رسانه ها در عصر حاضر، حکم تیغ دو لبه‎ای را دارند که نوع کاربرد آن بر افکار عمومی بسیار مؤثر است، هم می توانند مخرب جامعه و هم می توانند نقش اساسی در توسعۀ همه جانبۀ در راستای چشم انداز توسعه داشته باشند.
کوهی شوریجه ادامه داد: اصحاب رسانه فارس با ایجاد امید به مردم در صدد تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: