آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآبادبه مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه شعبان پیامی صادر نمود
سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه فیروزآبادبه مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه شعبان پیامی صادر نمودمتن این پیام بدین شرح است:
در تاریخ تمدن بشری کم بوده­ اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.
کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می­طلبد و تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت­ جویی­ اش، چنان حماسه­ ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسان­های حق­ طلب خواهد بود.
سلام بر شما ای عباس­ های حادثه که در جاده­ های سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش­های انقلابید!
پاسدار، دستِ همیشه همراهِ انقلاب است که توانِ رزمی او، برگرفته از نیروهای درونی انسان است.پاسدار، یعنی روییدن و بالیدن و مردانه مردن در مکتب حسین(ع).پاسدار، اصیل­ ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام حسین(ع) دارد.پاسداران، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادتند که تنها با واژه حسین(ع) معنا می­ شوند.
تهنیت باد روز پاسدار، باطن پاک چشمه­ سار و تمثیل کرامت بهار!گرامی باد روز پاسدار بر آنان که از جنس شهیدان و هم­ پیمان با حسین(ع) و از نسل فصل سرخ استقامتند! شادباش باد روز پاسدار، این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه­ های پرشکوه رزم و ایثار!
روز میلاد حسین(ع)، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، این دلیرمردان روزگار و اسوه­ های ایثار است لذا اینجانب در آستانه اعیاد بزرگ شعبانیه ولادت حسین بن علی(ع) و روز پاسدار را به عموم شهروندان عزیز بخصوص پاسداران حریم ولایت و خانواده های مکرمشان و نیز میلاد حضرت عباس(ع)و روز جانباز و همچنین میلاد امام سجاد(ع) و روز آزادگان را تبریک عرض نموده و از خداوند باریتعالی توفیق همگان را در سایه الطاف این اسوه های ایثار خواستارم.

       سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی
نام:
ایمیل:
* نظر: