آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس با اشاره به حمایت مردم از سپاه تأكید كرد: یكی از افتخارات سپاه این است كه هر جا نظام و انقلاب نیاز به جانفشانی داشته، پیشقراول بوده است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید كوشكی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس در حاشیه راهپیمایی حمایت مردم از سپاه در شیراز با اشاره به حضور گسترده و شور و شوق مردم برای حمایت از سپاه گفت: علت اصلی حمایت مردم این است كه سپاه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ثابت كرده كه صادقانه پاسدار اسلام و انقلاب بوده است و بهترین عزیزان خود را برای حفظ اسلام، انقلاب و مردم تقدیم كرده است.
وی با تأكید بر اینكه سپاه صادقانه ثابت كرده پیرو اهل بیت(ع) و امامین انقلاب بوده است، افزود: افتخار دیگر سپاه این بوده است كه طی 40 سال همواره خدمتگزار مردم بوده و از مردم جدا نبوده است و پاسداران جزو این مردم هستند اما به عنوان خدمتگزاران صدیق مردم فعالیت می‌كنند.
كوشكی افتخار دیگر سپاه را این دانست كه هر جا نظام و انقلاب نیاز به جانفشانی داشته، پیشقراول بوده است و ادامه داد: علت دیگری كه امروز مردم و مسئولان به سپاه افتخار می‌كنند و دنبال پوشیدن لباس سپاه هستند، این است كه دشمن از سپاه هراسناك است و در طول انقلاب اسلامی هر جا سپاه قدم گذاشته دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس تأكید كرد: دشمن حتماً باز هم به نتیجه نخواهد رسید همان‌طور كه طی 40 سال گذشته حتی یك مورد پیروزی برای آمریكا و رژیم صهیونیستی نداشتیم و به فضل الهی سپاه همچنان پیشقراول و در خدمت این نظام مقدس، ولایت امر و مردم خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: