کد خبر: ۱۲۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه شهر لامرد
سپاه یک نیروی تخصصی و ولایتی است که از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع و آرمانهای انقلاب را حفظ و به جهان صادر می کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه لامرد، صبح امروز حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه شهر لامرد با پاسداران سپاه این شهرستان دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب الهی است و بواسطه حضرت حجت ابن الحسن (عج) دارد اداره می شود و امام زمان قطعأ بوسیله ولی خود دنیا را تغییر می دهد و در قالب نظام شیعی و ولایت فقیه مستضعفان جهان را نجات خواهد داد.

امام جمعه شهر لامرد با توجه به نقش انقلاب اسلامی و مراحل آن افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب سه مرحله دارد: 1- درون سازی 2- بیرون سازی محدود و منطقه ای 3- بیرون سازی کلی و جهانی است و در انتها حضرت حجت ظهور پیدا و این انقلاب را به سر منزل مقصود می رسانند، و امام خمینی و امام خامنه ای گوش به فرمان و دستورات امام زمان بودند و هستند.

وی در ادامه افزود: ائمه ما دو نوع نیرو سازی داشتند، بطوریکه اصل دین را اجرا و انحرافی در آن نباشد و بگونه ای مر دین را اجرا کنند: یکی تربیت علما و نوشتن کتب اولیه شیعی که در این مورد می شود به ابا بصیر و محمد ابن مسلم و ... و کتب اربعه شیعی و اصول کافی و ... نام برد که ائمه در این مورد بسیار موفق و نیرو ساز بودند، و دوم نه اینکه موفق نبودند بلکه فرصت نیرو سازی پیدا نکردند، همان نیرویی که به این بدنه علمی بچسبد و کار اجرایی خوب و سالم را انجام بدهد و آن تمدن سازی اسلامی را رقم بزنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی نیاز به یک نیروی تخصصی دارد که به تمدن سازی اسلام جامه عمل بپوشاند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی تخصصی و راهبردی در درون و بیرون است، سپاه یک نیروی تخصصی و ولایتی است که از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع و آرمانهای انقلاب را حفظ و به جهان صادر می کند.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: ما برای خادمی مردم آمده ایم و غیر از آن چیزی نداریم ودر عالم هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد و ما تحت نظر خدا هستیم و بنده چپ و راست را نمی شناسم و مردم را تقسیم بندی نمی کنیم و بنظر بنده مردم همان شیعه حضرت آقا هستند و ما در خط ولایت هستیم و اگر کسی در این خط باشد کمکش هم می کنیم و اگر کسی بخواهد به این خط لطمه بزند به شدت جلو آن خواهیم ایستاد علاقه قلبی من به سپاه هست و خودم را درآن می بینم و با قدرت پشت شما و سپاه هستم و به شدت از سپاه حمایت می کنم و از شما کار مجاهدانه می خواهم و سر فصل کار مجاهدانه اخلاص است.


نام:
ایمیل:
* نظر: