کد خبر: ۱۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: چشم پوشی به توان داخلی، عدم پرداختن به زیر ساخت های داخلی و چشم پوشی از کشورهای همسایه باعث شده است اقتصاد کشور تحت تاثیر قرار گیرد.
به گزارش تنویر ناحیه، سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز،  با اشاره به اینکه برخی پیشبرد مسائل اقتصادی و حتی سیاسی را به ارتباط با چند کشور دنیا ازجمله نگاه به غرب می دیدند، گفت: این  اشتباه محاسباتی باعث چشم پوشی به توان داخلی، عدم پرداختن به زیر ساخت های داخلی و چشم پوشی از کشورهای همسایه باعث شده است اقتصاد کشور تحت تاثیر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سیاست های نادرست اقتصادی و سودجویی ودلالی، باعث شده فشار معیشتی و اقتصادی بر طبقه متوسط و ضعیف جامعه وارد کند که این ها به ضعف مدیریتی و اشتباه محاسباتی برمی گردد.

وی گفت: نگاه به شرق به جای نگاه غرب رویکردی است با کشورهای شرق آسیا و منطقه با وحدت و همبستگی اتفاقات خوبی را رقم زده که امیدواریم شرایط اقتصادی خوبی را رقم بزند .

وی درپایان گفت دشمنان با رویکرد فشار تحریم و شکاف اجتماعی بدنبال ضربه زدن به انقلاب دارند واز هر طریقی بدنبال تظعیف عناصر اقتدار کشور ما هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: