آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به گزارش تنویر، عصر دیروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، آئین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام برگزار شد.

 

سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در این آئین اظهار داشت: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند بسیج مزرعه بی‌حصار است، یعنی اینکه به دنبال گروه‌بندی های کاذب در جامعه نباشیم بلکه تلاش شود آحاد جامعه در این جمع بزرگ پراخلاص بسیج حضور داشته باشید.

 

در بعضی مواقع دچار افراط یا تفریط می‌شویم. بسیجی باید دائما مجموعه مسیری را که طی کرده است مورد بررسی قرار بدهد تا بتواند ادامه مسیر را با عمل به هنگام و به اندازه دنبال کند.

 

شرایط منطقه‌ای و داخلی شرایط خاصی است و لازم است در بحث مشکلات سیلاب در نقاط مختلف کشور با سواری بر یک موج هماهنگ ملی، کنار هموطنانمان باشیم.

 

مجموعه بسیج بایستی دائما دشمن شناسی را براساس منویات رهبر انقلاب در برنامه بصیرتی خود قرار دهد.

 

اگر قرار است در این مقطع انقلاب اسلامی موفقیت لازم را داشته باشیم باید در کنار فهم منطقی منویات امامین انقلاب‌ اسلامی، عمل به فرمایشات این دو شخصیت کم‌نظیر را نیز در برنامه خود قرار دهیم.

 

شناخت وظایف، اشراف بر نقاط ضعف و قوت جریان خودی و دشمن باعث می‌شود در این جنگ مداوم و پی‌درپی موفق و سربلند بیرون بیاییم.

 

 

دشمن تلاش می‌کند با شبهه‌سازی، ناامیدی را در جامعه بصورت گسترده نهادینه کند و وظیفه شاخصین بسیج است که در پاسخگویی به این مدل توطئه دشمن درخشش داشته باشند.

 

امور بصیرتی در بسیج نباید به سمت مسائل حزبی برود. عصر ارتباطات که خدمات تبادل اطلاعات را در دسترس همه‌گان است، زمینه خوبی است تا فرماندهان و شورای پایگاه در قامت هادیان سیاسی بتوانند امور بصیرتی در محلات و مساجد را به خوبی دنبال و اجرا کنند.

 

انقلاب اسلامی در حال پوست اندازی است و باید نیروی تراز انقلاب اسلامی در این پوست‌اندازی جایگاه خودش را پیدا کند.

 

تعامل فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاهای بخش مرکزی شهرستان کازرون است که می‌تواند حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام را در اجرای امور یاری کند و به قله برساند.

 

 

سروان حسین دهقان، فرمانده سابق حوزه امام حسین علیه السلام نیز با تقدیر از زحمات بسیجیان این حوزه مقاومت اظهار داشت: در بسیج هراتفاقی خوبی رخ‌داده است بخاطر حضور جمعی دوستان بسیجی بود.

به مدت دو سال شرایط خاصی را با بسیجیان پشت سر گذاشتیم.

آنچه که بسیج را موفق و سربلند کرده است، حضور گسترده بسیجیان از اقشار مختلف در برنا‌‌مه های مختلف بوده است.

 

سروان اسلام کاظمی، فرمانده جدید حوزه امام حسین علیه اسلام نیز با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام مسولیت را امانتی خطیر برگردن افراد دانست و گفت: کار در حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع )بسیار گسترده است چون فعالیت این حوزه روستاهایی در سه بخش شهرستان را شامل می‌شود.

 

وی گفت: امروز بسیج با کمترین هزینه در حوزه‌های امنیت، خدمت رسانی، علمی و آبادانی و ده‌ها عرصه دیگر در خدمت مردم است.

 

بسیج چون مولود انقلاب و این ملت است، مورد احترام و اعتماد عموم است که باید این اعتبار روز با روز بیشتر شود.

 

در مباحث مشکلات محلی باید در کنار شوراها، دهیاری‌ها و اهلی روستاها اقدام به رفع مشکلات مردم کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: