پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
در ادامه دیدار ها فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با مسئولین شهری و استانی این بار سرهنگ مجید علی پور با فرماندار شیراز دیدار کرد.
سرهنگ مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به گستردگی فعالیت های ناحیه بقیه الله(عج) گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بدلیل این که در مرکزیت شهر شیراز می باشد و عمده نقاط مهم شهر شیراز از جمله حرم های مطهر در محدوده این ناحیه می باشند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
سرهنگ علپی پور با اشاره به جمعیت زیاد بسیجیان این ناحیه و ماموریت های بسیاری که تا کنون توسط این ناحیه انجام پذیرفته اذعان داشت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز باتوجه به گستردگی محدوده و نیروهای بسیجی تاکنون در حوزه های مختلف و مورد نیاز شهر در برهه های زمانی مختلف، ماموریت و خدمات بسیار زیادی را ارایه نموده است.
وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم این ناحیه در مدت گذشته خدمت رسانی به مناطق سیل زده شهر شیراز و جمع آوری کمک های مردمی بوده که در موضوع سیل اخیر خوشبختانه و به لطف خدا ناحیه بقیه الله(ع) نقش بسیار مهمی در امداد رسانی به مناطق سیل زده شهر شیراز داشته است.
سرهنگ مجید علی پور در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت های حوزه ها و پایگاه های این ناحیه در موضوع امداد رسانی حین و بعد از سیل به مناطق سیل زده گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بلافاصله پس از وقوع حادثه سیل در شیراز و روستاهای اطراف با هماهنگی های لازم، بسیجیان محدوده ناحیه را جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام نموده و در قالب خدمات امداد رسانی، اسکان، ترابری، پزشکی، امنیتی، توزیع اقلام و خوراک و نظافت و شستشو منازل سیل زده به خدمت رسانی پرداخته که تاکنون نیز این خدمات ادامه داشته است و ان شاءالله تا برطرف نمودن مشکلات مناطق سیل زده در نقاط تعیین شده حضور خواهد داشت.
وی با بیان این که جهادگران بسیجی و دیگر نهاد ها اقدامات موثری در موضوع سیل انجام داده اند گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در یک اقدام ابتکاری تصمیم به تجلیل از جهادگران بسیجی و دیگر نهاد هایی که در موضوع سیل و برقراری امنیت حرم مطهر شاهچراغ در ایام اخیر نقش مهمی داشته اند دارد که این مراسم با عنوان تجلیل از جهادگران بسیجی و مدافعان سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
سرهنگ علی پور در پایان با بیان این که تعامل و همکاری نهادها و سازمان ها نقش به سزایی در برطرف نمودن مشکلات مردم خواهد داشت گفت: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز آمادگی کامل جهت همکاری در موضوعات و برنامه های مختلف با مجموعه فرمانداری شیراز را خواهد داشت.
در ادامه محمدرضا امیری فرماندار شیراز ضمن تبریک اعیاد و روز پاسدار و عرض خیرمقدم به فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با بیان این که سپاه به عنوان یک نهاد مهم در کشوراست اقدام اخیر آمریکا را محکوم کرد و گفت: به لطف خدا اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شد که سپاه در قلب مردم جای گرفته و به محبوبیتش افزوده شود.
فرماندار شیراز ادامه داد: سپاه و بسیج ثابت کرده است که هرجا نیاز به خدمت رسانی باشد زمان، مکان وشرایط معنی ندارد و به فرموده امام خمینی(ره) بسیج نعمتی برای انقلاب است.
محمد رضا امیری ضمن تشکر از سپاه و بسیج باعث حضور جهادی و موثر در موضوع سیل اخیر شیراز گفت: سپاه حافظ دین و کشور بوده و حضورش باعث دلگرمی مردم است همانطور که در موضوع سیل اخیر شاهد فعالیت های جهادی سپاه و بسیجیان شیراز در مناطق سیل زده بوده ایم.
 فرماندار شیراز ضمن استقبال از برنامه تجلیل از جهادگران بسیجی گفت: بسیجیان در موضوع سیل اخیر مردانه پای کار آمده اند و زحمات زیادی را متحمل شده اند که تاکنون نیز ادامه دارد. فرمانداری شیراز نیز از این برنامه حمایت کرده و جهت کمک در اجرای این برنامه آمادگی خود را اعلام می نماید.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل بیشتر با مجموعه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: فرمانداری شیراز نیز آمادگی همکاری و تعامل هرچه بیشتر با مجموعه سپاه را خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: