آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
با توجه به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط آمریکا، فرمانده ارشد نیروی انتظامی در استان فارس با جمعی از معاونین خود در سپاه فجر حضور یافتند.

به گزارش تنویر، در این مراسم سردار احمد علی گودرزی فرمانده ارشد نیروی انتظامی استان فارس، با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: از اینکه دشمنان اسلام از دست شما ناراحت و عصبانی هستند به شما تبریک عرض می کنم.



در ادامه فرمانده ارشد نیروی انتظامی استان فارس از اقدامات سپاه فجر در خصوص امدادرسانی در سیل شیراز که از دقایق اولیه حضور مستمر و فعالی را داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم سردار سیدهاشم غیاثی با سپاس از اقدام نیروی انتظامی در به نمایش کشیدن وفاق و همدلی در بین نیروهای مسلح استان گفت: سپاه و نیروی انتظامی همیشه در تمامی ماموریت ها در سطح استان فارس همکاری قابل توجه ای را داشته اند

وی یادآور شد در سال گذشته همکاری های سپاه و نیروی انتظامی در مقاطع مختلف باعث بالا بردن سطح امنیت استان شد و افزود: سپاه فجر استان فارس در سال جاری همچنان در کنار نیروی انتظامی خواهد بود و در ماموریت های مشترک شرکت فعال خواهد کرد.

در ادامه فرمانده سپاه فجر استان فارس گزارشی از امداد رسانی های صورت گرفته در مناطق سیل زده لرستان و خوزستان توسط پایوران، بسیجیان و نیروهای جهادی استان فارس ارائه کرد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: