پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیراز
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)شیرازگفت: همایش تجلیل از بسیجیان جهادگر در سیل اخیر شیراز برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) بیان نمود: همایش تجلیل بسیجیان جهادگر در واقعه سیل اخیر شیراز با حضور سردار بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و برخی از مسئولان شهر شیراز  روز چهارشنبه مورخ28فروزدین ماه در سالن شهید اسلام نسب واقع در حسینیه شلمچه خیابان زند برگزار خواهد شد.
.
وی افزود:بسیجیان سپاه بقیه ا...(عج)شیراز از لحظه ابتدائی وقوع حادثه سیل  دروازه قرآن خود جوش و بدون هیچ اطلاعیه ای جهت کمک به مردم سیل زده حضور پیدا کردنند و به کمک رسانی همشهریان و مسافران نوروزی در امدادرسانی،اسکان افراد پرداختند.
سرهنگ علی پور تصریح داشت:برنامه تجلیل از بسیجیان جهادگر در را ستا ارج نهادن به خدمات عزیزانی است که قربت الی ا... به کمک سیل زدگان  در ایام عیدآمدند و بعد از وقوع سیل در محله های سعدی،قره باغ ،سنگ سیا،شهرک بهار و... برای کمک به مردم برای تخلیه آب و املاح از خانه ها و خیابان ها جهادی عمل نمودنند.
فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) در انتها ضمن ابراز همدردی با خانوادههای متوفی در حادثه سیل کشور خصوصا سیل دروازه قرآن شیراز  از همه  عزیزان که در قالب های مختلف ارگانی،اداری،نظامی،نهادی و مردمی در جهت رفع و حل مشکلاتی که در کشور پیش می آید در صحنه ها حضور فعال دارند تشکر و قدردانی نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: