جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
دیدار صمیمی دانشجویان با فرمانده و مسئول حوزه نمانیدگی ولی فقیه در سپاه زرقان :
جمعی از بسیجیان دانشگاههای زرقان در پی اقدام خبیثانه رئیس جمهور آمریکا و جهت حمایت از سپاه پاسداران در ناحیه زرقان حضور پیدا کردند .
به گزارش تنویر زرقان ؛جمعی از بسیجیان دانشگاههای زرقان در پی اقدام خبیثانه رئیس جمهور آمریکا و جهت حمایت از سپاه پاسداران در ناحیه زرقان حضور پیدا کردند .
در ابتدای این دیدار فرمانده دفتر بسیج دانشجویی زرقان هدف از این دیدار را حمایت از سپاه پاسداران مطرح کردند و افزودند بسیجیان خصوصا دانشجویان با الگو گیری از مکتب امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و صحنه های عاشورا توانسته اند به موفقیت های بیشماری برسند .
در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت شهید مطهری (ره)  فرهنگیان زرقان  به نیابت از دانشجویان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در عرصه های مختلف از جمله ایجاد نمایشگاههای فرهنگی، اردوهای جهادی ، عرصه های علمی ،اقتصادی و خصوصا اقدامات انجام گرفته در کمک به سیل زدگان کشور ، به فرمانده سپاه زرقان ارائه نمود .
وی در پایان سخنان خود گفت : کلیه بسیجیان اقدام نابخردانه ترامپ را محکوم میکنند و این اقدام نشان از این دارد که پاسداران در خط ولایت در حرکت اند و مسیرشان درست است .
بعد از سخنان دانشجویان فرمانده سپاه زرقان حضور دانشجویان بسیجی در ناحیه زرقان را مایه مباهات دانستند و از عزیزان بسیجی که با لباس پاسداری در این جلسه حضور پیدا کرده اند تشکر کردند .
سرهنگ قیطاسی گفت: این اقدام  رئیس جمهور آمریکا نشان از ذات خبیث و موهون او دارد و نشان از  این داشت که او فردی بسیار نادان و بی خرد است .
زیرا هدف از این اقدام او کاهش محبوبیت سپاه و دودستگی بین مردم و مسئولین با سپاه بود؛ ولی با حول و قوه الهی تیر او به سنگ خورد .زیرا در زمانی این کار انجام گرفت که سپاه در میدان به یاری سیل زدگان شتافته بود و به مردم کمک می کرد.و یاد آور این سخن امام صادق است که فرمود : ((خدارا شکر که خداوند دشمن ما را از احمق ها قرار داده است )).
درپایان فرمانده سپاه زرقان حضور بسیجیان  و دانشجویان در همه عرصه ها به ویژه روشنگری ، بصیرت افزایی  و مطالبه گری را خواستار شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: