آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
ایران هستند سردار غیاثی گفت: امروز صمیمیت، برادری، هماهنگی و تعامل مثال زدنی بین این دو نیروی انقلابی برقرار است و این موجب خشم استکبار جهانی بخصوص آمریکاست.
 به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و مستقل ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان است و این قدرت روزافزون از روحیه انقلابی پرسنل و ولایتمداری کادر جهادی این نیرو سرچشمه می گیرد. 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه خودکفایی یکی از مهم ترین نقاط قوت یک نیروی نظامی در جهان امروز است، گفت: تلاش افسران و نخبگان جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای خودکفایی بخصوص در زمینه طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات دفاعی به الگویی برای ارتش های جهان اسلام تبدیل شده است.
 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، گفت: این شهید بزرگوار شاخص و نمونه عینی نیروهای مومن ، انقلابی و ولایتمدار در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و بهترین الگو برای افسران جوان این نیروی انقلابی برای خدمت خالصانه و سعادتمندانه در دنیا و آخرت است. 
سردار غیاثی با بیان اینکه ایجاد شکاف و اختلاف بین نیروهای مسلح همواره یکی از محورهای مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، گفت: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد شکاف و اختلاف همواره محکوم به شکست است و امروز سپاه و ارتش به مثابه ید واحده و بازوی قدرتمند نیروهای مسلح برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.
 وی با اشاره به هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف کشور، گفت: امروز صمیمیت، برادری، هماهنگی و تعامل مثال زدنی بین این دو نیروی انقلابی برقرار است و این موجب خشم استکبار جهانی بخصوص آمریکاست. 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در ارتش و سپاه پاسداران در تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، با روحیه بسیجی، عاشورایی و جهادی و تکیه بر قدرت الهی در عرصه دفاعی، مقابله با تهدیدات و خدمت رسانی به مردم آماده جانفشانی و ایثار هستند.
برچسب ها: روز ارتش
نام:
ایمیل:
* نظر: