شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: ویژه‌برنامه نیمه شعبان یکشنبه هفته آینده در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ برگزار می‌شود.
برگزاری ویژه‌برنامه نیمه شعبان درشیراز
 سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور اظهار داشت: بسیجیان ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همراه با دیگر اقشار و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آیین نیمه شعبان حضور فعال و چشمگیری دارند.

وی  با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه نیمه شعبان امسال با شعار «شاهچراغ(ع) مامن منتظران ظهور» برگزار می‌شود، افزود:  شرکت‌کنندگان در این برنامه به صورت هیئتی و مولود خوانی در صفوف و دستجات منظم یکشنبه هفته آینده ساعت 10 صبح  از چهار نقطه  شهر شیراز حرکت و در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)  تجمع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز  تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط پایگاه‌های مقاومت این ناحیه و هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های اجرایی این آیین است.

علی‌پور بیان داشت: ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در راستای ترویج فرهنگ اسلامی با برگزاری صد‌ها ویژه  برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی به استقبال اعیاد ملی و مذهبی رفته‌است.

وی اضافه کرد: کمک به محرومان در قالب اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم‌برخوردار، شرکت در فعالیت‌های خود اشتغالی و کمک به افراد نیازمند از دیگر برنامه‌های اجرایی این ناحیه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: