جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع)شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از برگزاری راهپیمایی بزرگ حماسه حضور به سوی ظهور با حضور گسترده مردم متدین شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تنویر از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی امروز در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان در شهرک سیل زده سعدی ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا با تمام امکانات و برنامه­ریزی­های حساب شده جامعه جهانی را برای ظهور حضرت قائم(عج) آماده کرده و برای رسیدن به این مهم گام­ها را محکم­تر برداریم.

خسروانی با تاکید بر اینکه انسان­ها باید دین خود را با ولایت به کمال برسانندو زمینه گسترش دین خدا را در دنیا مهیا کنند، ادامه داد، همه این موارد زمانی محقق می­شود که ما دستورات ولی زمانخود را با جان و دل پذیرفته و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال زمینه­های گسترش و تداوم دین خود را در جهان ایجاد خواهد کرد، افزود: باید هوشیار باشیم تا خدایی ناکرده هرچند اندک جزء موانع ظهور حضرت نباشیم.

فرمانده ناحیهاحمد بن موسی(ع) شیراز از برگزاری راهپیمایی بزرگ حماسه حضور به سوی ظهور در شیراز خبر داد وگفت: این راهپیمایی از ساعت 9:30 صبح از چهار راه غدیر(فلکه مصدق) به سمت حرم مطهر شاهچراغ ادامه خواهد داشت.

خسروانی در پایان ضمن دعوت از حضور با شکوه مردم در ان مراسم، گفت: سعی داریم این مراسم باشکوه را هر ساله همچون مراسم اربعین برگزار کنیم تا سطح آمادگی و انتظار فرج را در بین مردم بالا ببریم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: