آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

سرهنگ شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون، در اردوی یک‌روزه سربازان وظیفه این ناحیه در اردوگاه1300 شهید شهرستان کازرون در روستای امامزاده سید حسین حضور یافت.

 

وی گفت: حجم کار در مجموعه گاهی اوقات باعث خستگی می‌شود که لازم است با برگزاری اردوهای جمعی در زمینه تقویت روحیه سربازان برنامه‌هایی برگزار شود.

 

فرمانده ناحیه کازرون گفت: با اشاره به اینکه جوانان بایستی در حوزه ورزش کاهلی نکنند و این موضوع مهم که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را مورد توجه قرار دهند.

 

افشاریان بیان کرد: اگرچه غالب سربازان ناحیه، وظیفه شناس و پرانرژی هستند اما گاهی اوقات برخی صحنه‌ها که بیانگر خستگی و تنبلی است از برخی چهره‌ها دیده می‌شود که از یک سرباز جوان، جز نشاط توقع نیست.

 

وی گفت: ایام مبارک ماه رمضان در پیش است که باید گفت ما وارد درمانگاه معنوی رمضان می‌شویم و لازم است در آستانه این ایام، آمادگی لازم را کسب کنیم.

 

فرمانده ناحیه ادامه داد: باتوجه به وظیفه شناسی اکثر نیروهای وظیفه، لازم است خود نیروها نسبت به خودشان تذکرات لازم را داشته باشند و همیشه برای رفع مشکلات نیازی نیست که مجموعه بالادستی ورود کند.

 

افشاریان گفت: تلاش می‌کنیم اردوهای دیگری جهت برادران وظیفه بصورت فصلی طراحی کنیم.

 

وی در پایان با شنیدن نقطه‌نظرات سربازان، از زحمات این عزیزان تقدیر نمود و در فضایی صمیمی با تعدادی از برادران وظیفه به بازی فوتبال پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: