جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مسئول بهداری سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
مسئول بهداری سپاه بقیه ا...(عج) شیراز گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی جهت ارتقاء سلامت در جامعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه بقیه ا...(عج)شیراز ، سرهنگ دوم پاسدار مصیب زارع مسئول بهداری ناحیه حضرت بقیه ا...(عج) ضمن گرامی داشت هفته سلامت بیان نمود: هفته سلامت امسال با عنوان «سلامتی برای همه پوشش همگانی سلامت» در روزهای یکم تا هفتم اردیبهشت،فرصتی مناسب جهت ارتقاء این فرهنگ مهم در جامعه می باشد.

وی تاکید کرد: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با جلب مشارکت و کمک همه عزیزان در نیروهای مسلح و خصوصا آحاد مردم با آموزش ها و اطلاع رسانی های مناسب برای ارتقای سلامت جامعه گام های موثرتر و موفقی برداشته شود و برخی از تجارب علم پزشکی برای جامعه جهت یادآوری بازگو شود.

سرهنگ زارع به برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه بقیه ا...(عج)اشاره نمود و افزود: مهمترین برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه جهت استفاده از پایوران و سربازان و همچنین در سطح بسیجیان برای برای عموم مردم در منطق استحفاظی عبارتند از کارگاه آموزش مواد غذایی سلام و همایش تغذیه با حضور دکتر متخصص تغذیه،تست قند خون،فشار خون ،ورزش های همگانی پیاده روی و کوهپیمائی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت در نیروهای مسلح، گفت: سلامت و امنیت دو مقوله مکمل و جدایی ناپذیر است که در کنار هم باید تقویت می شود.

مسئول بهداری سپاه بقیه ا...(عج) شیراز افزود: در طول سال، سلامت نظامیان برای سپاه بقیه ا...(عج) از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره برای سلامت نیروهای تحت الامر سپاه برنامه های درمانی در دستور کار سالیانه قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای تحت الامر سپاه پرونده پایش سلامت دارند، افزود: یکی از مقوله های مهم جهت ارتقاء رتبه ودرجه کارکنان در سپاه پاسداران پرونده سلامت با تائید مرکز بهداری می باشد که همه کارکنان دارای پرونده سلامت در یگان ها می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: