گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
به مناسبت هفته سلامت؛
همایش پیاده روی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان و پرسنل مرکز بهداشت به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت در شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ بمناسبت هفته سلامت همایش مشترک پیاده روی پرسنل سپاه سپیدان و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان از جنب پارک شهرداری به طول 5 کیلومتر برگزار شد.

سروان پاسدار جواد محمودی مسئول بهداری سپاه سپیدان در حاشیه این مراسم به تنویر سپیدان گفت: افزایش شور و نشاط بین پرسنل از اهداف مهم برگزاری این همایش پیاده روی است.

محمودی با تاکید بر اینکه افزایش فرهنگ سلامتی و ورزش ضروری است، گفت: باید این فرهنگ پیاده روی در جامعه ترویج یابد. اگر به ورزش همگانی توجه کنیم شاهد افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان می شود.

وی ادامه داد: ارتقای سطح سلامتی و نشاط اجتماعی با بهره گیری از ورزش ممکن است و بدون شک افزایش اعتماد به نفس و ارتقای وضعیت روحی و روانی شهروندان با افزایش ورزش های همگانی به دست می آید.

وی تصریح کرد:پیاده روی نه تنها خستگی جسمی را از تن پاک می کند؛ بلکه از لحاظ روحی و روانی به کمک انسان می آید تا با تجدید قوا به درستی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی، در پایان هدف از این پیاده روی را گرمیداشت هفته سلامت در سال " رونق تولید " حفظ سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان و بالا بردن روحیه نشاط و شادی عنوان کرد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: