آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: در استان فارس ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت هاست.
به گزارش تنویر، امیر سرتیپ وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) است و درک پیام عاشورا و کربلا پیش نیاز شناخت مفهوم انتظار مهدوی و منتظر واقعی بودن است.



وی با بیان اینکه صمیمت و هماهنگی بسیار خوبی بین تمام رده های سپاه و ارتش در تعامل با هم وجود دارد، گفت: یکپارچگی حرکت و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی واهمه و ترس فراگیری در بدنه استکبار جهانی بخصوص آمریکا ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به یاوه گویی های سران آمریکا نسبت به سپاه، گفت: سپاه، بسیج، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح در انجام ماموریت های محوله از جمله خدمت رسانی به سیل زدگان و مردم آسیب دیده عملکرد درخشانی داشتند و با همبستگی نیروهای مسلح  و اعلام حمایت آحاد مردم از سپاه، تهدیدات و طرح های اخیر آمریکا مانند گذشته به شکست انجامیده است.



وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در ماموریت های مختلف  رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را در پِی داشته است، گفت: در استان فارس نیز ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت هاست.

امیر جمشیدی با اعلام حمایت ارتش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز پاسدار گفت:،  دو نیروی انقلابی سپاه و ارتش با وجود تفاوت در رنگ لباس اما هدف مشترکی دارند و با وحدت کلمه تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.



فرمانده ارشد ارتش در فارس افزود: یاوه گویی های سران آمریکا ناشی از ضربات مهلک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به طرح های آمریکایی در سطح منطقه و جهان است.

شرح تصویری این دیدار را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: