کد خبر: ۱۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
در آستانه 12 اردیبهشت ماه
در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، شایسته است با گرامیداشت این ایاّم از تلاش و مجاهدت خالصانه استادان، مربیان و مدیران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و سپاس گزاری نموده
به گزارش تنویر، در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، شایسته است با گرامیداشت این ایاّم از تلاش و مجاهدت خالصانه استادان، مربیان و مدیران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و سپاس گزاری نموده و توّجه همگان را به نکات زیر جلب نماییم :
انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سرگذاشت و قدم به دهه ی پنجم حیات خود نهاد که برای ادامه این راه روشن، گام دوّم انقلاب را، برای دوّمین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، پی خواهد نمود و فصل جدیدی را برای تحقق آرمانها و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) رقم خواهد زد. ان شاءالله .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود حقیقی انقلاب اسلامی با اتّکال به قدرت لایزال الهی و اهتمام پاسداران بر تعمیق بنیه معنوی و زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، با اقتدار و جهاد همه جانبه پیش قراول مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود و در مسیر تحقّق نظام پیشرفته اسلامی گام برخواهد داشت .
تردیدی نیست که برای رسیدن به این اهداف بلند، می بایست ارتقاء معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری پاسداران همواره در صدر برنامه های سپاه مورد توّجه قرار گیرد. در این راستا رویکرد تربیتی و اثربخش نمودن دوره ها و برنامه های عقیدتی سیاسی با ملاحظه نیازهای سطوح مخاطبان، فراگیران و خانواده آنان با اهتمام ویژه حمایتی و پشتیبانی تمامی فرماندهان و مسئولین برای تحقق این امر خطیر مورد تأکید می باشد.
در پایان ضمن تأکید بر اغتنام فرصت های روحانی و معنوی ماه های شعبان و رمضان، توفیق همگان را در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) و هدایت های داهیانه امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) خواهانیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: