آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
طی این مراسم ۱۴ کارگروه برتر و ۳۴ نفر برترین‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تجلیل شدند که در این سپاه فجر فارس با هشت چهره برتر در میان دستگاه‌های برتر قرار گرفت.
در آیین تجلیل از دست اندرکاران برتر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس از مجموعه فرماندهان سپاه فجر با حضور مقام های حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

در آیین تجلیل از دست اندرکاران برتر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، دبیر جامعه روحانیت شیراز، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران دستگاه‌های مختلف استان از کارگروه‌ها و نفرات برتر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

درخشش سپاه فجر در میان دستگاه‌های برتر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بر اساس شعار سال «افتخار گذشته و امید به آینده» و جلسات برگزاری شده، برنامه‌ها باید بر اساس این شعار انجام شود، اظهار کرد: دستاورد‌ها با تکیه بر افتخار به گذشته و امید به آینده و برنامه ریزی در دستور کار قرار گرفت و در بیانیه گام دوم انقلاب، اصول معرفی شد.

وی با تاکید بر معیار قرار دادن این بیانیه در برنامه ریزی‌ها افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر این موضوع، برنامه را با اصل آغاز کردیم و بیش از ۸۰ هزار برنامه در ۱۴ محور اساسی در استان فارس انجام شد.

وی تصریح کرد: مردم گسترده‌تر از قبل در برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب مشارکت کردند، همراهی و همکاری دستگاه‌ها با مردم ضروری است، برنامه در شرایط کنونی باید سبب وحدت و انسجام شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه تمام سلیقه‌ها در اجرای برنامه مشارکت داده شد، افزود: با رعایت خط قرمز‌ها برنامه‌های شادی انجام شد که مورد استقبال مردمی قرار گرفت، همچنین از فضای مجازی سعی شد که به نحو احسن بهره برداری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه باید از ابراز هنر برای ترویج مکتب شیعه استفاده کرد، ادامه داد: پرده خوانی و نمایش‌های خیابانی با موضوعات مرتبط در این ایام انجام شد که این هنر‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به دستاوردها، اضافه کرد: کمیته ارزیابی پیش از آغاز دهه فجر تشکیل و از شهرستان‌ها بازدید شد و بر همین اساس مقدار کارکرد‌ها در این دهه مشخص شد.

طی این مراسم ۱۴ کارگروه برتر و ۳۴ نفر برترین‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تجلیل شدند که در این سپاه فجر فارس با هشت چهره برتر در میان دستگاه‌های برتر قرار گرفت.

در این مراسم از سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و رئیس کارگروه دفاعی و بسیج ستاد چهلمین سالگرد، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس و رئیس کارگروه بسیج ستاد با اهداء تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین از سرهنگ پاسدار حسن گلزار معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس و همکار برتر ستاد، سرهنگ پاسدار علیپور فرمانده ناحیه بقیه الله (عج) ، سرهنگ پاسدار زارعی فرمانده ناحیه ثارالله، سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده سپاه احمد بن موسی ، سرهنگ پاسدار حسینی فرمانده ناحیه حضرت رسول و جناب آقای کهندل پور رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس بعنوان همکار نمونه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس  تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: