کد خبر: ۱۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
تاکید امام جمعه تبریز برحل مشکلات کارگران
تشکل های کارگری و کارفرمایی با امام جمعه تبریزدیدار و گفت وگو کردند


فرماندهان حوزه و پایگاههای بسیج کارگری و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ، در دیدار فرماندهان حوزه و پایگاههای بسیج کارگری و نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر، روز کارگر را فرصتی مناسب برای تجلیل از تلاش ها و خدمات کارگران دانست و اضافه نمود: که رونق تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می شود و این موضوع مهم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارد.

امام جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به اهلیت افراد در واگذاری واحدهای صنعتی، گفت: بی توجهی به اهلیت افراد امکان سوء استفاده به برخی سودجویان و در نتیجه تعطیلی کارخانجات و زیر پاگذاشتن حقوق کارگران را فراهم خواهد آورد.

محمد جواد عقلمندی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج کارگری و نقش بسیج در عرصه صنعت و تولید با اشاره به نقش کارگران در دفاع مقدس و در دوران کنونی، کارگران را پاسداران خط مقدم در جبهه نبرد اقتصادی با استکبار جهانی دانست و توجه مسئولین به حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و همچنین بهبود معیشت کارگران را یادآورشد.

میراحدحسینی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و چند تن از مسئولین تشکل های کارگری از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/

 

عکسها : 
برچسب ها:
نام:
ایمیل:
* نظر: