کد خبر: ۱۲۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بمناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد.
سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در پیامی بمناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری این روز را به کارگران بسیجی تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر می باشد :

باسمه تعالی

قال الصّادقُ علیه‌السلام:
الکادُّ عَلی عَیالِهِ کَالمُجاهِد فی سَبیلِ الله
کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است که در راه خدا می‌جنگد.

کارگران ستون های اصلی اقتصاد جامعه هستند، کارگرانی که با همت و تلاش مظاعف خودشان عزت و سربلندی یک جامعه را به همراه می آورند.

اگر جامعه ای بخواهد استقلال و هویت داشته باشد باید قدر کار و کارگر خودش را بداند، کارگر یک واژه مقدس است چرا که او برای عزت و سربلندی کشورش تلاش میکند و سختی ها و مشکلات را به جان میخرد تا شاهد استقلال و عزت میهن خویش باشد.

کارگران و کارفرمایان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی بیشترین نقش را در گردش چرخه تولید ملی و تحقق شعار سال،"رونق تولید" دارند، با این اوصاف تعطیلی هر کارخانه و از دست رفتن اشتغال در حکم از دست رفتن یک سنگر و خاک‌ریز است، کارخانه‌ها و کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرارگرفته‌اند.

نهم اردیبهشت سالروز بازگشت پیکر سردار شهید عبدالحسین برونسی به ایران اسلامی است از آنجا که اوستا عبدالحسین برونسی افتخار جامعه کارگری و نماد یک کارگر انقلابی خدوم و زحمتکش می باشد این روز را روز بسیج کارگری نام نهادند،

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور این روز را به همه کارگران بسیجی و انقلابی کشور تبریک گفته و از خداوند منان برای این قشر زحمتکش و خدوم آرزوی سربلندی و سعادت دارد .

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: