آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: مقابله با فساد اقتصادی از عوامل اصلی تقویت ظرفیت های داخلی کشور بخصوص در زمینه اقتصادی و بدنبال آن دستیابی به رونق و شکوفایی تولید ملی در کشور است.
به گزارش تنویر، مدیرکل و معاونان سازمان بازرسی استان فارس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس دیدار کردند.

فرمانده سپاه فجر  با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت و بازرسی از فرآیندهای اداری و اجرایی در کشور، گفت: نظارت سازمان بازرسی برنظام اداری و اجرایی کشور موجب تسریع در انجام امور و موفقیت دستگاه های اجرایی در ماموریت های محوله است و این بازرسی و نظارت نقش بسزایی در مقابله با انحراف و فساد در دستگاه های اجرایی دارد.

سردار غیاثی با بیان اینکه مقابله با فساد اداری و اقتصادی یکی از رسالت های مهم سازمان بازرسی است، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی همواره باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد و مولفه مهم در این حوزه نیز مقابله با فساد اقتصادی است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: مقابله با فساد اقتصادی یکی از عوامل اصلی بالا بردن سطح اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی و تقویت ظرفیت های داخلی کشور بخصوص در زمینه اقتصادی و بدنبال آن دستیابی به  رونق و شکوفایی تولید ملی در کشور است.

کاظم اکرمی مدیرکل بازرسی استان فارس در این دیدار تاکید کرد: سازمان بازرسی همچون آحاد مردم در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و تهدیدات آمریکا هیچ گونه تاثیری در عزم ملت ایران برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: