آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۷
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: «پرورش» یک مسئله اساسی و بنیادی در کنار موضوع «آموزش» است که همواره باید مورد توجه دستگاه های آموزشی و دانشگاه های کشور قرار داشته باشد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی و جمعی از مسئولان سپاه فجر بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک فرارسیدن روز معلم، گفت: شهید مطهری شاخص انقلابی گری و مجاهدت علمی و دینی است و آثار ایشان برجسته ترین منابع برای سَبکُ زندگی و تربیت معنوی و اسلامی انسان است.

«پرورش جوان مومنِ انقلابی» رسالت مهم معلمان و اساتید است


وی با بیان اینکه معلمان و اساتید دانشگاه یکی از تاثیرگذارترین اقشار در فرآیند تربیت و شکل گیری شخصیت جوانان هستند، گفت: «پرورش» یک مسئله اساسی و بنیادی در کنار موضوع «آموزش» است که همواره باید مورد توجه مسئولان وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پرورش جوان مومنِ انقلابی رسالت مهم معلمان و اساتید کشور است، گفت: جوانان مومنِ انقلابی شایسته ترین افراد برای در دست گرفتن پُست های مدیریتی کشور هستند و اهتمام دستگاه های آموزشی کشور به تربیت چنین جوانانی نقش اصلی را در پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی در سال های آینده ایفا می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: