کد خبر: ۱۲۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
برخی از اقدامات سپاه ناحیه زرقان در امداد رسانی به سیل زدگان کشور :
علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.
به گزارش تنویر و به نقل از فرمانده محترم سپاه ناحیه زرقان با پیگیری ها و هماهنگیهای به عمل آمده در سطح حوزه استحفاظی در راستای کمک به هموطنان سیل زده ،این ناحیه اقدامات جدیدی و لازم را به عمل آورده که میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.
علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی  در تاریخ8 /1 /1398 در منطقه ریاستی اول اقدام کردند . امدادرسانی این افراد شامل ؛ شستشوی منازل ، موکت ها و فرشها  و توزیع غذای گرم بین افراد سیل زده بوده است .
علاوه بر این با توجه به سیل اخیر در استان لرستان و خوزستان این ناحیه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از میان مردم و خیرین بخش زرقان از طریق حوزه ها و پایگاههای مقاومت کرد .این اقدامات از طریق اطلاع رسانی در فضای مجازی و همچنین بصورت ایجاد ایستگاههایی جهت دریافت کمک ها جمع آوری گردید .
لازم به ذکر است حدودا مبلغ 4 میلیون به صورت نقدی  و اقلام ذیل به صورت غیر نقدی دریافت و جهت مناطق سیل زده ارسال گردید.
علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.

علاوه بر امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و حضور بیش از 60نفر از پاسداران و بسیجیان جهت امداد رسانی ؛کمک های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال گردید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: