گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
روابط عمومی بسیج رسانه فارس:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

       یک بار دیگر رمضان، ماه عبادت‌، ماه برکت‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه و عاشقانه فرا رسید و هنرمند آسمان و زمین فرصت ورود در بهترین ماهش را بر ما عطا گردانید تا با بهره‌مندی از آموزه های جانبخش دینی و تأسی از سیره پیامبر اعظم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه بیاراییم و از حضور لحظه‌های ناب نیایش و سجاده‌هایمان لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

       خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم

       باشد كه در پرتو الطاف پرودگار متعال، در لحظات ارزشمند تفکر و تامل در این ماه عزیز، فرصتی فراهم آید تا به ارزش والای انسانی نزدیک‌تر شده و ره‌توشه‌ای ارزشمند برای خدمت خالصانه و بی‌دریغ به خلق خدا را کسب کنیم.

       اميد داریم همواره چشمه‌سار رحمت الهي بر فضای جان و دل مان جاری مانده، توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت در سال‌های آینده نیز نصیب مان شود.

      در پایان فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به اصحاب رسانه تبریک می گوییم، قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را از درگاه خداوند باری تعالی مسالت می‌نمائیم.


روابط عمومی بسیج رسانه فارس

برچسب ها: ماه رمضان ، بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: