شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۵:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
فرمانده سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر اظهار داشت:
سرهنگ توکل به مناسبت هفدهم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی، توسط مقام معظم رهبری در سال 1379 از فعالیتهای جهادی سپاه و بسیجیان شهرستان جهرم در سال 1397 گزارشی ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، به مناسبت هفدهم اردیبهشت ماه، سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی، توسط مقام معظم رهبری در سال 1379، از فعالیتهای بسیج سازندگی سپاه آن شهرستان در سال 1397، گزارشی در قالب مصاحبه با فرمانده و مسئول بسیج سازندگی آن ناحیه تهیه و تدوین گردید.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، اظهار داشت: سپاه جهرم در سال 1397 در پروژه های محرومیت زدایی، از جمله، تکمیل چهار زمین چمن مصنوعی جهت ورزش در بخشهای مختلف شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان، لایروبی قنات روستای نعمت آباد بخش خفر، کمک به ساخت و تکمیل مساجد حضرت علی اصغر ع  محله ولیعصر عج و فاطمه الزهرا س روستای حاجی آباد بخش کردیان نقش اساسی را ایفا نموده است.

وی با اشاره به اعزام اکیپهای درمانی به روستاهای محروم سطح شهرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، گفت: 6 اکیپ سیار پزشکی و برپایی دو بیمارستان صحرایی در بخشهای سیمکان و خفر، از فعالیتهای بسیج سازندگی آن ناحیه، در طول سال 1397 بوده است.

سرهنگ توکل، خاکبرداری و تسطیع زمین ورزشی خاکی روستای دهقانون بخش سیمکان، تعمیر و ساخت 23 باب منزل محرومین و اعزام 132 گروه جهادی در طول سال 97 را از دیگر برنامه های آن ناحیه عنوان نمود.

فرمانده سپاه جهرم، راه اندازی میز خدمت در مناطق محروم شهرستان و اعطای 12 وام جهت ایجاد اشتغال بنگاههای کوچک خانگی و صنعتی را، از دیگر فعالیتهای آن ناحیه در سال 97 نام برد.

وی کمک به تکمیل 23 پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان فارس در دهستان راهکان، از قبیل ساخت پل، خانه عالم و مسجد، تعمیر منازل محرومین و ... را از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی آن ناحیه در سال 97 برشمرد.

سروان پاسدار هادی رستگار، مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در این مصاحبه با اشاره به بارندگی های سال 98 و جاری شدن سیل در استانهای مختلف کشور از اعزام 4 گروه جهادی به آن مناطق جهت امداد رسانی خبر داد و افزود: بالغ بر 520 میلیون ریال کمکهای نقدی و یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمکهای غیر نقدی مردم شهرستان جهرم، جمع آوری و به آن مناطق ارسال شده است.

وی از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی سپاه جهرم که با همکاری حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج و دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای سال 98 صورت گرفت را برپایی بیمارستان صحرایی با بیش از 60 پزشک، پرستار و کادر درمانی در روستای علویه عنوان داشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: